1. Niespodziewany seks z siostrami,kuzynkami oraz koleżankami.

Data: 04.07.2024, Kategorie: Anal Twoje opowiadania Autor: Łucja Sokołowska-Wrzesień, Źródło: OpowiadaniaErotyczne-Darmowo

Bardzo serdecznie oraz również niezwykle cieplutko witam dosłownie wszystkich.Jestem dość atrakcyjną dla szkolnych kolegów naatolatką mającą falowane brązowe włosy,takiej samej barwy oczy jak również średniej wielkości piersi.Interesuje się modą,medycyną oraz trochę literaturą. Wspólnie ze swoimi rodzicami Antonim oraz Walerią jak również siostrami Ewą oraz Dominiką mieszkam bardzo niedaleko ścisłego centrum Baton Rouge będące stolicą stanu Luizjana.
    Opisana tutaj niespodziewana historia miała swoje miejsce dokładnie całe trzy lata wcześniej. Wówczas razem z trzema kuzynkami Urszulą,Jadwigą oraz Aldoną jak również czwórką koleżanek Teresą,Elizą,Inez oraz Felicją spędzałyśmy nasze letnie wakacje na tropikalnych Seszelach.
    Zacznijmy jednakże opis całej zaistniałej wówczas niespodziwanej miłosnej sytaucji kolejno. Wróciwszy tamtego pogodnego dnia po treningu naszej nowej kadry cheerleaderek do domu zastałyśmy spakowane nasze wakacyjne walizki.Podczas obiadu matka poinformowała naszą
    trójkę na temat miejsca wakacyjnego urlopu oraz również towarzystwa jakie dla nas wybrała. Obydwie wiadomości bardzo mocno nas ucieszyły.Następnego dnia późnym popłudniem wziąwszy walizki qyszłyśmy przed dom.Pani Sandra matka Urszuli czekała na nas przy samochodzie. Spakowawszy walizki do bagażnika zawiozła naszą trójkę na główne lotnisko naszego stanu.
    Czekały tam nas zarówno nasze ulubione kuzynki jak również najbliższe klasowe koleżanki. Przywitawszy się razem przeszłyśmy do Punktu ...
    ... Kontroli Bagażu na lewo od starego terminala.
    Sprawdzenie walizek poszło szybko oraz sprawnie.Kiedy wybrani pracownicy pakowali bagaże podróżnych wsiadłyśmy na pokład dużego samolotu rejsowego serdecznie witane przez dwie młodziutkie pilotki,dwóch nawigatorów oraz całą 36 osobową załogę.Szef załogi zaprowadził
    naszą dziesiątkę na nasze miejsca w kabinie pierwszej klasy.Godzinę później uzyskawszy pełne pozwolenie na start maszyna zaczęła kołować następnie nabrawszy dżejj prędkości leciutko
    oderwała się od ziemi.Dla naszej trójki wcale nie był to pierwszy tylko kolejny podniebny rejs. Wcześniej latałyśmy razem z naszymi rodzicami albo wujkiem Natanem oraz ciotką Anastazją. Zaledwie samolot pojawił się na radarach lotniska na Seszelach Wieża Kontroli Lotów wydała
    swoją zgodę na lądowanie.Maszyna dla wytracenia prędkości zatoczyła jeszcze koło następnie wypuściwszy podwozie samolot bez problemów osiadł na pasie numer 22 po prawej stronie. Zabrawszy nasze bagaże ruszylÿśmy ku postojowi taksówek.Trzema samochodami dotarłyśmy niemalże pod same drzwi pięciogwiazdkowego hotelu oferującego swoim hościom oprócz wygodnych pokoi oraz apartamentów także liczne baseny,sauny oraz także gabinety SPA.
    Zaledwie przekroczyłyśmy próg młode dziewczyny noszące ciemnoniebieakie sukienki oraz jasnożółte fartuszki wziąwszy walizki windą zawiozły nas na ostatnie XIII piętro całego gmachu. Zajęłyśmy dwa pięcioosobowe apatrtamenty przeznaczone dla VIP-ów majacych własne łazienki