1. Urlopowy seks z rodzicami oraz rodzeństwem.

Data: 20.08.2024, Kategorie: Dojrzałe Twoje opowiadania Autor: Anastazja Florence, Źródło: OpowiadaniaErotyczne-Darmowo

Opisana tutaj hisoria wydarzyła się trzy lata temu,kiedy wspólmie ze swomi rodzicami Kondradem oraz Dorotą,trzema siostrami Aliną,Łucją jak również Weroniką oraz dwoma braćmi Stefanem oraz  Piotrem spędzałam wymarzone wakacje na pięknej Majorce plołożonej na Morzu Śródziemnym. Stałam wspólnie ze swiomi kolrgami oraz koleżankami przed uczelnią mając na sobie przepisowy. Undurek szkolny składający się z czarnych butów na niskim obcasie,białych skarptek oraz takiego samego koloru bluzeczki jak również jasnoczerwonej spódniczki sięgającej do kolan czekając rozdania świadectw trzy tygodnie przed końcem nauki.Ponieważ skoła wymagała remontu
    dyrektor postanowił dać uczniom oraz także nauczycielom jeden dodatkowy miesiąc wakacji.
    Odebtawssy śeiadectwo pożegnawszy serdecznie moje koleżanki ruszyłam prosto do domu.
    Dotarwszy do willowej dxielnicy miasta weszłam do pierwszego otoczonego ogrodem domu stojącego po prawej stronie ulicy.Zamknąwszy za soba drzwi wejściowe skierowałam swoje
    kroki prosto do salonu,gdzie zastałam resztę rodziny.Usiadłam jak zawsze między braćmi.
    Chwilę później ojciec ujawnił miejsce naszego wakacyjnego wypoczynku oraz,że nasxe bagaże
    dotarły już do opłaconego hotelu.Byliśmy bardozo   lc ozadowoleni takimi wiadomościami.
    Wieczoem wsiedliśmy do samochodu ,po czym ruszyliśmy do dużego oraz nowoczesnego Portu Lotniczego Ballif położonego na Gwadelupie.Oddawszy bilety do kontroli usiedliśmy na ławce
    mając idealny widok na startujące oraz lądujące ...
    ... samoloty pasażerskie bardzo róznych typów. Kilkanascie minut później całą naszą ósemka podobnie jak inni weszlìśmy na pokład dużego samolotu pasżerskiego obsługującego trasy Francja-Hiszpania oraz Francja-Polska- Belgia. Zostaliśmy ślicznie prxyeitani przez kapitana oraz dwie jego córki oraz również cały personel. Usiedliśmy na bardxo miękkich wygodnych oraz czerwonego koloru fotelach klasy biznesowej.
    Mając pozwolenie na start maszyna zaczęła kołować niebierając szybkości następnie bardzo
    lekko oderwała się od ziemi.Przez całą podróż pośród obłoków rodzice bawili nas rozmową. Podniebny rejs przrbiegł bez incydentów oraz niespodzianek typu turbulencje albo przechył. Uzyskawszy zgodę na lądowanie samolot obnizając pułap wypuścił podwozie oraz zaczął
    powoli gasić swoje cztery silniki.Podstawiono natychmiast specjalne schody umożliwiające pasażerom sprawne opuszczenie pokładu.Oprócz pasżerów pokład opuściły także cztery
    młode stewardesy oraz kapitan ze swoimi dwiema córkami.Samolot mając częściowo nową
    załogę znowu wystartował do Francji.Opuściwszy teren lotniska udaliśmy się ku postojowi TAXI.
    Dwie uprzejme oraz mlode dxiewczyny zawiozly nas niemal pod same drzwi najdroższego oraz pieciogwiazdkowego hotelu na całej wyspie.Obiekt oferował gościom zarówno pokoje oraz apartamenty posiadające własne łazienki oraz hebanowe balkony łaczące sąsiednie pokoje.
    Goście mieli do swojej dyspozycji salę aneczną,liczne baseny,różne sauny,salon fyzjerski,