1. Seks z siostrą oraz chłopakiem.

Data: 30.09.2024, Kategorie: Nastolatki Twoje opowiadania Autor: Natalia Puchacz-Sanocka, Źródło: OpowiadaniaErotyczne-Darmowo

... plażowej.Naszymi rywalami był chłopak Martin oraz jego dwie
    siostry Ananda oraz Sharon.Rywalizacja była naprawdę niesamowita jak na prawdziwym meczu. Zebrał się nawet dopingujący kilkusobowy tłum gapiów,co akurat wcale mnie nie krępowało. Ostatecznie nasze trio wygrało trzy do dwóch.Jednak osiągnięty wynik nie był wcale taki ważny. Liczyła się przede wszystkim dobra zabawa.Poznane dopiero niedawno trìo przysiadlo sieędo nas.  Resztę tamtego letniego dnia spedziliśmy już wspólnie kapiąc się oraz opalając do zachodu slońca. Odtąd prawie każdego dnia spotykaliśmy się na plaży albo jeździliśmy na wycieczki dosyć chętnie organiziwane przez nasz hotel polączone ze zwiedzaniem zabytków tylko pod opieką przewodnika. Byliśmy zachwyceni odwiedzanymi miejscami oraz ich ciekawą historią jak rownież legendami. Pewnego bardzo upalnego lipcowego poranka  po śniadaniu  oraz wypiciu mleka kokosowego
    zamiast wyjścia na plaże postsnowiliśmy poopalać się na  przyległym do naszego pokoju balkonie. Przebrawszy się wyszliśmy na balkon,po czym rozłożywszy plażowy kocyk zaczęliśmy opalanie. Kilkanaście minut później Adam zaproponował  nam dalsze opalanie się będąc kompletnie nago. Obydwie nie miałyśmy absolutnie nic przeciwko temu.Nieraz podczas nieobecności rodziców chodziłyśmy po domu bedąc nago oraz rownież nagie opalałyśmy się podczas wakacji na wsi. Stanąwszy naorzeciwko Karoliny chlopak nxjpierw zdjął jej błękitny stanik uwalniając średniego rozmiaru nastoletnie piersi następnie chwilę ...
    ... potem zdjął majteczki odsłaniając gładziutkie łono. Podobnie rozebral również mnie pozbawiając  ulubionego ciemnooliwkowego kostiumu bikini. Podniecone pozbawiłyśmy Adama kąpielówek uwalniając jego stojącego pionowo penisa.
    Chłopak zapewne był  bardxo mocno podniecony widokirem dwóch pięknych nsgich nastolatek. Karolina miała jasnobrązowe włosy oraz oczy natomiast ja ciemnoblond włosy oraz zielone oczÿ.
    Nadzy wróciliśmy do opalania.Przyjemnie było poczuć ciepłe promienie słońca pieszczące całe młode oraz nagie ciało.Opalaliśmy się będąc kompletnie nago do samego zachodu slońca. Wieczorem wziąwszy wspolną kąpiel podczas,,której myliśmy siebie wzajemnie nadal pozostając nago przeszlismy do części sypialnej.Były tam trxy dużeł łóżka oraz drewniane szafki nocne. Usieliśmy na moim lóżku.Przerywając ciszę Adam zaproponował wspólny gorący nastoletni seks.
    Obydwie chcąc mieć yen magiczny pierwszy raz  już za sobą wyraziłyśmy naszą pełna zgodę. Polożywszy się wygodnie rozpoczęliśmy.Kiedy Adamlizał pochwę Karoliny ja masowałam piersi. Zmysłowe jęki rozkoszy czternastolatki tylko dodatowo nas podniecały oraz tskże motywowały.
    Podniecony chłopak zaczął zmysłwo masować piersi siostry natomiast ja lizaĺam jej pochwę.
    Później chłopak zaczął posuwać Karolinę od przodu natomiast ja sama robiłam sobie dobrze. Kilkanaście minut później siostra zaczęła ssać jądra oraz lizać penisa Adama robiąc lodzika. Nastepnie usiadła ujeżdzając członka przyjaciela.Adam odpłacił się plsuwaniem siostry od ...