1. Siostra i ja

Data: 07.06.2019, Kategorie: Rodzinka, Autor: piter, Źródło: Fikumiku

Po upojnej nocy spędzonej z siostrą obudziłem się koło niej nadal nie mogłem uwierzyć w to co się stało ubiegłej nocy. Ujrzałem moje siostrę śpiącą obok mnie i uświadomiłem sobie że to nie był tylko sen. Spojrzałem na zegarek była już ósma szybko zerwałem się z łózka i ukrytkiem przeszyłem do swojego pokoju żeby nikt mnie nie zauważył. Jak się okazało w samom porę ponieważ za chwilę na górę weszła nasza matka która zawołała nas na śniadanie. Ubrałem się j zszedłem na dół niedługo potem zeszła Marta gdy mnie zobaczyła tajemniczo się uśmiechnęła. Przy śniadaniu nie rozmawialiśmy raczej o niczym szczególnym ale ja wciąż rozmyślałem o siostrze i o następnej szalonej nocy. Która miała nastąpić dopiero za miesiąc. Ponieważ któreś z rodziców zawsze było w domu. Niestety moje marzenia prysły jak bańka mydlana kiedy nasz ojciec przy śniadaniu powiedział że rano dzwoniła ciocia Basia zapytała się czy morze przywieść na nadchodzące ferie sowią córkę Weronikę. Ponieważ wyieżdzaią z wujkiem Leonem w interesach do Ameryki. Wujostwo było bardzo bogate mieli sieć restauracji w całym kraju więc chcieli rozwinąć działalność również za granicę. Nie ukrywam że nie ucieszyła mnie ta wiadomość. Po śniadaniu postanowiliśmy z siostrę że będziemy korzystać z każdej wolnej chwili by się nawzajem zadowolić. Nasz zbliżenia opierały się głownie na szybkich numerkach gdy rodzice wyszli na zakupy itd. nie zadowalało nas to jednak dostatecznie oboje chcieliśmy czegoś więcej. Po miesiącu nastał czas ferii ...
    ... a zaraz po tym wprowadziła się do nas Weronika. Usłyszałem dzwonek do drzwi i pobiegłem je otworzyć w drzwiach stała moja ciotka uściskała mnie na powitanie zaraz potem przedstawiła mi sowią córkę. Nigdy nie miałem okazji jej poznać ponieważ nie wpadali do nas zbyt często. Ostatni raz widziałem ją na jej chrzcinach . Moim oczom ukazała się śliczna 13- latka o nieskazitelnej cerze czarnych włosach i dużych jak na swój wiek piersiach mój mały od razu staną . Starałem się to ukryć więc wziąłem walizkę kuzynki i zakrywając przyrodzenie zaprowadziłem małą do pokoju siostry gdzie miała naszykowane spanie. Rozgość się powiedziałem i zeszyłem do cioci na dół. Ciotka powiedziała że się śpieszy na samolot i żebym pozdrowił rodziców jak wrócą z pracy. Po czym jak szybko się pojawiła tak szybko znikła, była to sobota wijąc matka poszła do pracy a ojciec jak co miesiąc poszedł grać w karty z kolegami. My zostaliśmy aby zając się weroniką okazało się że była bardzo fa inom i z rozmowę dziewczynę szybko złapaliśmy wspólny język. Obejrzeliśmy jakiś film po czym zagraliśmy w monopoli około północy poszliśmy spać. Rzecz jasna osobno poszedłem do sowiego pokoju i położyłem się na łóżku nie mogłem jednak zasnąć. Cały czas myślałem co mogło by się wydarzyć tej nocy gdyby nie kuzynka. W końcu nie wytrzymałem wstałem z łóżka i po cichu poszedłem do pokoju Marty już spała więc delikatnie ją obudziłem otworzyła oczy i zaspanym głosem powiedziała co się dzieje. Stanowczym głosem powiedziałem za pięć ...