1. Wakacyjny seks z siostrami oraz koleżankami.

Data: 21.01.2024, Kategorie: Nastolatki Twoje opowiadania Autor: Michalina Krakowska-Łąkowa, Źródło: OpowiadaniaErotyczne-Darmowo

Naprawdę niezwykle serdecznie oraz również  także bardzo cieplutko witam dosłownie wszystkich. Wspólnie ze swoimi rodzicami Alfredem oraz Małgorzatą jak również dziadkiem Sylwestrem oraz babcią Sandrą oraz ciorką Dorotą jak również trzema siostrami starszą Agnieszką oraz m!łodzymi Dominiką oraz Renatą mieszkałyśmy kiedyś niedaleko samego ścisłego centum Sewastopola. Obecnie całą rodziną mieszkamy teraz niecałe 20- 30 mertów od przedmieść polskiego Płocka. Opowiedziana tutaj erotyczna historia miała swoje miejsce dokładnie całe sześć lat wcześniej.
    Wówczas razem z czwórką koleżanek spędzałyśmy letni urlop na tripokalnej wyspie Nisiros  należącej go Grecji położonej na Morzu Egejskim będącym częścią Morza Śródziemnego.
    Zacznijmy jednak nasze opowiadanie jak zwykle od samego początku tamtego wydarzenia.
    Dzień oo rozdaniu świadectw oraz uzyskaniu promocji do kolejnych klas razem z czwórką
    naszych najlepszych szkolnych koleżanek wyleciałyśmy na pierwsze samodzielne wakacje.  Spotkawszy się na lotnisku po odprawiej wsiadłyśmy na pokład dużego samolotu rejsowego obsługujacego trasy Polska-Japonia oraz Polska-Grecja oraz dodarkowo takze Polska-Włochy.  Bylyśmy bardzo mocno podekscytowane ponieważ był to dla naszej  całej czwórki pierwszy lot. Podniebny rejs poszedł niezwykle gładko bez turbulencji  oraz irównież nnych niespodzianek. Wylądowałyśmy na dość nowoczesnym lotnisku zaledwie półtora kilometra od naszego hotelu.
    Wziąwszy walizki ruszyłyśmy pieszo ciesząc się ...
    ... przepiękną dosłownie wymarzoną letnią aurą.
    Hotel okazał się bardzo przytulny natomiast cała obsługa była bardzo miła oraz  pomocna. Rozpakowawszy bagaże postanowiłyśmy nie mając innych planów zwiedzić całą wyspę. Otworzywszy szafę wybrałam  sobie moim zdaniem idealny stroj na eksplorację wyspy. Zdecydowałam się założyć białe adidasy,kremowo-jasnoczerwoną bluzeczkę oraz również
    moją ulubioną dżinsową spódniczke do kolan.Przebrane  niemalże bezzwłocznie ryszyłyśmy.
    Przechadzka po całej wyspie odsłoniła przed naszą ósemką dosłownie bajkowe krajobrazy.
    Wędrując trafiłyśmy na przecudowną wysypaną złocistym miękkim piaskiem oraz otoczoną
    wysokimi palmami ogromną plażę położoną naprawdę bardzo niedaleko od naszego hotelu. Postanowiłyśmy właśnie tutaj  kąpać się oraz opalać do końca tegorocznych letnich wakacji. Wróciwszy do hotelu resztę tamtego lertniego nia poświęciłyśmy wyłącznie czytaniu książek. Następnego poranka zaraz po śniadaniu wziąwszy dwie niewielkie torby sportowe od razu skierowalyśmy swoje kroki ku odktytej wczoraj plaży.Przybywszy do celu najpierw wybrałyśmy
    sobie miejsce następnie rozłożyłyśmy dwa duże oraz plażowe kocyki  natomiast na samym
    końcu przebrałyśmy się w nowe niedawno kupione kostiumy bikini natomiast koleżanki założyły jednoczęściowe dwukolorowe kostiumy kąpielowe.Posmarowawszy ciała krenem wspólnie
    wezłyśmy do cieplutkiego Morza Egejskjego.Pochlapałyśmy siebie wzajemnie następnie wolno
    wróciłyśmy na nasze kocyki.Opalając się słuchałyśmy znanych ...