1. Wakacyjny seks z siostrami oraz koleżankami.

Data: 21.01.2024, Kategorie: Nastolatki Twoje opowiadania Autor: Michalina Krakowska-Łąkowa, Źródło: OpowiadaniaErotyczne-Darmowo

... krzyków mew oraz także ruybitw. Poleżawszy przez. Kilka minut wyjmowałyśmy piłkę rozgrywajac pięciosetowy mecz piłki plażowej albo wodnej albo rzuca!yśmy sobie frisby.Zmeczone grą ponownie kładłyśmy się pozwalając
    ciepłym promieniom słońca pieścić nasze pachnące polnymi kwiatami oraz sosną młode ciała.
    Kiedy wracałyśmy do tymczasowego lokum na niebie zaczynały pojawiać się pierwsze geiazdy.  Zamknąwszy za sobą drzwi dwóch wynajętych pokoi na podwójny klucz wzajemnie rozbierałyśmy siebie do naga następnie wziąwszy wspólną kąpiel udawłyśmy się na całonocny spoczynek.. Ponieważ noce były cieplutkie zwykle spałyśmy mając na sobie tylko majteczki oraz staniki
    albo bedąc kompletnie nago.Tak byłocałejj naszej zgranej ekipie po prostu dużo wygodniej.
    Każdego poranka po śniadaniu szłyśmy na plaże zostając tam do samehi zachodu słóńca  albo
    zwiedzałyśmy zabytki robiąc selfie wrzucane potem na nasz całkiem osobisty kanał na YouTube. Pewnej bardzo pogodnej soboty nie mając ochoty na plażowanie albo zwiedzanie zabytków wybrałyśmy się do największego oraz czynnego przez całą dobę dosyć sporego parku wodnego.
    Pierwszy wstęp oraz wszytkie dostępne atrakcje dla wszystkich miałyśmy całkowicie za darmo.
    Liczne wodne zjeżdzalnie,sztuczne fale oraz cała masa innych atrakcji zaoewniała wspaniałą
    zabawę przez kilka godzin. Bawiłyśmy się doprawdy  przewspaniale jak jeszcze nigdy dotąd. Postanowiłyśmy pojawiać się tutaj częściej.Opuściwszy teren parku nie chcąc jeszcze wracać ruszyłyśmy ...
    ... na znajomą plażę.Dotarwszy na miejsce pozbyłyśmy się ubrań naatępnie szybko
    przebrawszy się wbiegłyśmy do wody.Chlapałyśmy siebie nawzajem ciesząc się swoim super towarzystwem oraz nadal dopisującą wakacyjną pogodą.Wróciwszy potem na piaszczysty brzeg
    usiadłyśmy na kępie zielonej trawy.Kilka chwil później koleżanka Wiktoria zaproponowała reszcie opalanie się bedac topless.Absolutnie żadna obecna dziewczyna nie była temu wcake przeciwna. Ponieważ dzisiaj wszystkie miałyśmy ubrane bikini pozbycie się staniķów nie było wcale trudne.  Cudownie było poczuć słońce lekko pieszczące młode średniego rozmiaru dziewczęce piersi. Spędziłyśmy dokładnie właśnie tak pozostałą część tamtego cudnego sobotniego popłudnia.
    Kolejne kilka dni spędzałyśmy wyłącznje na plaży kąpiąc się oraz opalajac bedąc tylko topless. Pierwszego sierpnia zaraz po mszy świętej wróciwszy do hotelu wspólnie postanowiłyśmy dzsisj poopalać się na balkonie przyległym do pokoju naszej czwórki na najwyższym piętrze gmachu. Zamieniwszy wuyjściowe sukienki na koxtiumy bikini wyszłyśmy na balkon obsadzony dookoła dobrze znoszącymi panujący tutsj przez cały rok tropikalny klimat barwnymi roślinami.
    Rozłożywszy nasze plażowe kocyki rozpoczęłyśmy kolejne pozbawione trosk letnie opalanie. Kilkanaście minut później koleżanka Magda zaoroponowała opalanie się będąc całkiem nago.
    Żadna nastolatka nie wyraziła nawet najmniejszego sprzeciwu albo jakichkolwiek zasrzeżeń. Stanąwszy naprzeciwko Agnieski zdjęłam jej brązowy stanik ...