1. Urlopowy seks dwóch rodzeństw.

Data: 07.03.2024, Kategorie: Nastolatki Twoje opowiadania Autor: Urszula Trójķąt, Źródło: OpowiadaniaErotyczne-Darmowo

Naprawdę bardzo prześlicznie oraz również także bardzo cieplutko witam dosłownie wszystkich.
    Jestem raczej dosyć przeciętną niewyróżniającą się nastolatką majacą proste ciemnobrązowe
    włosy oraz takiego samego koloru oczy.Razem ze swom ukochanymii rodzicami Aleksandrem
    oraz Matrą jaknrównież bratem Kamilem mieszkam nieopodal centrum czeskiego Liberca.
    Inretesuje się głównie sportem oraz modą.Nazywam się Urszula jednak prawie wszyscy poza
    rodziną oraz naucxucielami mówią do mnie Ula albomużywaja mojego drugiego imienia Diana. Opisana tutaj historia zdarzyła się dokładnie trzy lata temu,kiedy z zaprzyjaźnionym rodzeństwem Antonim oraz jego siostrą Kordelią spędzaliśmy wakacje na indozejskiej wyspie Yamadena. Zacznijmy jednak cały opis zaistniałej wówczas sytuacji tak samo jak zwykle czyli od początku.
    Dzień po rozdaniu świadectw oraz medali za wyniki sportowe wziąwszy nasze spakowane
    walizki do samochodu zostaliśmy zawiezieni przez ojca  do głównego portu morskiego kraju. Zaprzyjaźnione rodzeństwo już na nas czekało.Przywitaliśmy się bardzo serdecznie ponieważ
    bardzo rzadko mamy możliwośc wspólnego spotkania.Rodzeństwo mieszka niedakeko Pragi.
    Mając za sobą ppmyślna konrolę bagażu wsidliśmy na pokład dużego statku wycieczkowego pływającego pod banderą Turcji bardzo serdecznie witani przez samego kapitana kraz załogę. Godzine później odwiązano cumy natomiast statek ruszył dużo wcześniej obranym kursem.
    Podczas rejsu mocno zafascynowani słuchaliśmy opowieści ...
    ... kapitana z czasów jego młodości. Morska wyprawa przebiegła bez żadnych komplikacji albo jakiś niemiłych niespodzianek. Odebrawszy walizki niewielki, busem zostalismy przywiezieni  prawie pod same drzwi bardzo
    eleganckiego oraz eksluzywnego pięciogwiazdkowego hotelu daleko od sameho centrum wyspy. Zaledwie przekroczyliśmy próg dwie dziewczyny majace na sobie różowe sukirnki wziąwszy
    bagaże zaprowadziły nas do  apartamentu dla VIP-ów lub zagranicznych gości posiadającego
    własną łazienkę oraz duży wyłożony bardzo cennym cedrowo-palmowym drewnem balkon. Rozpakowawszy się wyszliśmy na balkon.Prześiczny widok przerósł wszelkie oczekowania. Zobaczyliśmy cudowną poĺożoną nieopdal plaże obsadzona palmami oraz szumiący Pacyfik. Poniweaż nje mieiiśmy raczej żadnych planów postanowiliśmy troche się rozejrzeć po okolicy. Otworzywszy dużą szafę wyjęłam pierwszy lepszy wakacyjny losowy strój jaki się akurat nawinął.
    Postanowiłam założyć lekkie adidasy,dżinsowe krótkie spodenki oraz kremowo-białą bluzeczkę. Opuściliśmy wnetrze hotelu zabierając klucze od naszego prywatnego apartamentu ze sobą.
    Spacer odsłonił przed nami przecudowne niemalże bajkowe nieknięte ludzką ręka krajobrazy. Przystając robiliśmy selfie wstawiane potem na nasz kanał na facebooku oraz także YouTube.
    Wracając do hotelu zboczyliśmy na plaże.Było to idealne miejsce do letniego wypoczynku.
    Dookoła wyłącznie cisza oraz całkowity spokój jak również brak tłumów oraz również hałasu.
    Wròciwszy do apartamentu chłopcy ...