1. Urlopowy seks dwóch rodzeństw.

Data: 07.03.2024, Kategorie: Nastolatki Twoje opowiadania Autor: Urszula Trójķąt, Źródło: OpowiadaniaErotyczne-Darmowo

... zajęlì się swoją rozmową na temat motoryzacji oraz innych męskich sprawach natomiast ja szybko przebrałam się oraz ponownie wyszłam na balkon.
    Usiadłam na jednym z czterech leżaków wystawionych przez obsługę hotelową do wyłącznej dyspozycji gości zajmujących apartamenty VIP.Chwilę potem dołączyła do mnie Kordelia.
    Opalałyśmy się do zachodu słońca.Wziąwszy wspòlny prysznic udaliśmy się na spoczynek. Zawzyczaj każdego lata mój brat sypial mając na sobie lekką piżame natomiast ja ubierałam krótką koszulkę nocną jednak tutaj było inaczej.zTutejsza cieplutka noc ,,zmusiła"nas do spania mając  ubrana bieliznę albo bedąc nago.Następnego przecudownego poranka nie mając raczej ochoty
    schodzić do hotelowej stołówki zasiedliśmy do śniadania na przyległym do pokoju balkonie. Ponieważ chcieliśmy wykorzystać wymarzoną cxerwcową pogodę postanowiliśmy pozostałą
    część dnia spędzić na plaży.Spakowawszy nieduży plecak opuściliśmy hotel zabierając klucze.  Ruszyliśmy skrótem przez palmowy las.Caly czas słyszeliśmy tylko urzekające ptasie śpiewy. Dotarwszy na mjejsce rozłozyliśmy plażowy kocyk oraz parawan następnie chłopcy założyli kąpielówki natomiast my dwie nasze kostiumy bikini..Nasmarowami kremem do opalania
    powolnym krokiem całą naszą czwórką weszliśmy do głośno szumiącego Oceanu Spokojnego. Nadchodzace jedna po drugiej fale chłodziły nasze rozpalone słońcem młodziutkie ciała.
    Wróciwszy na kocyk położyliśmy się pozwalajac cieplutkim promieniom słońca całkowicie
    swodobnie ...
    ... oraz bezkarnie pieścić nasze nastoletnie ciała.Resztę dnia poświęciliśmy opalaniu.
    Kiedy wracaliśmy do naszego hotelu na niebie dopiero zaczynały pojawiać się pierwsze gwiazdy.
    Umywszy się porządnie pod pryszncem zyczapąc sobie wielu kolorowych snów poszliśmy spać. Kolejne dnie upływały na kąpaniu się oraz opalaniu natomiast wieczorem przed snem oglądaliśmy jakiś film albo szliśmy do teatru.Pewnego bardzo upalnego poranka zaraz po poannym posiłku zamiast zwykłego wyjścia na plaże postanowiliśmy  akurat dzisiaj poopalać się na balkonie. Przebrawszy się rozłożyliśmy leżaki oraz kocyk zaczynajac kolejne beztroskie letnie opalanie. Kilkanaście minut później Kordelia zaproponowała opalanie się bedąc jednak kompletnie nago. Absolutnie nie miałam nic przeciwko temu.Nieraz podczas wypadów ze swoją szkolną albo podwórkową paczką koleżanek oraz kolegów nad jeziora bardzo często opalałam się nago. Stanąwszy naorzwcuwko mnie Kamil najpierw pozbawił mnie fioletowego stanika uwwlnoając
    moje średniej wielkości piersi następnie lekko całując zdjął majteczki odsłaniając gładkie łono. Czując rosnące podniecenie zdjęłam batu kąpielówki uwalniając jego prosto stojącego penisa. Podobnie rozebrali się wzajemnie Antoni oraz Kordelia.Pozbywszy się strojów nadzy spokojnie wróciliśmy do dalszego letniego opalania.Cudownie było poczuć ciepło słońca na całutkim ciele.
    Opalaliśmy się nago do zapadnięcia zmroku.Wziąwszy prysznic nadal jednak pozostając nago wróciliśmy na pozostawiony na balkonie ...