1. Pierszy oraz ostatni seks pewnej rodziny.

Data: 09.06.2024, Kategorie: Pierwszy raz Twoje opowiadania Autor: Elżbieta Lisek-Kotka, Źródło: OpowiadaniaErotyczne-Darmowo

Witam dosłownie wszystkich naprawadę bardzo cieplutko oraz ròwnież niezwykle serdecznie. Nazywam się Elżbieta.Wspólnie  ze swoimi rodzicami Grzegorzem oraz Michaliną jalk również
    dwiema siostrami Martą oraz Magdą mieszkam niedaleko samego ściśłego o.centrum Warszawy.
    Opisana tutaj historia wydarzyła się pięć lat wcześniej,kiedy całą rodziną spędzaliśmy nasze letnie wakacje na terenie cudnej troipikalnej oraz przepięknej wyspy Ko Phi Phi nalsżącej  do Tajlandii. Jednak zacznijmy cały szczegółowy jego opis jak niemalże wszystko od samego początku.
    Cztery dni przed rozdaniem świadectw spakowawszy walizki otrzymane przez rodziców jako
    prezent ślubny  ruszyliśmy samochodem do największego portu lotniczego naszego miasta. Zostawiwszy pojazd na parkingu skierowaliśmy się lekko na prawo do Punktu Kontroli  Bagażu. Kontrola poszła szybko oraz sprawnie.Podczas ładowania bagażu do specjalnego luku całą
    piątką razem z innymi wsiedliśmy na pokład dużego samolotu rejsowego witani przez trzy młode pilotki oraz także stewardesy.Jedna sposród nich  podobna do mnie zaprowadziła całą naszą
    rodzinę na przygotowane dla nas miejsca.Bylyśmy mocno podniecone ponieważ ten podniebny
    rejs mizł być naszym pierwszym lotem życia.Rodzice nie byli wcale zdenerwowani podróżą.
    Ojciec pracował jzko pilot wojskowy oraz instruktor lotniczy natomiast matka była stewardesą
    oraz pilotką  dużych samolotów dalekiego zasięgu.Godzinę później maszyna majapąc pełne pozwolenie na start zaczęła kołować ...
    ... następnie nabrawszy prędkości oderwała sie od ziemi.
    Podczas lotu rodzice zabawiali nas rozmową dotyczącą tym razem trzymiesięcznych wakacji.  Podniebny rejs przebiegł bardzo gładko bez nawet najmniejszych komplikacji lub opóźnień.
    Mając zgodę na lądowanie samolot zatoczył jeszcze jedno koło natomiast następnie szybko wypuściwszy podwozie osiadł na pasie numer 16.Odebrawszy nasze bagaże skierowaliśmy        swoje kroki ku postojowi TAXI.Młody oraz bardzo uprzejmy taksówkarz zawiózł naszą piątkę
    prawie pod same drzwi pięciogwiazdkowego hotelu oferującego gościom wszelkie wygody.
    Zaledwie przekroczyliśmy próg trzy młode dziewczyny noszące błękitne sukienki oraz jasnożółte fartuszki wziąwszy walizki schodami zaprowadziły nas do apartamentu na ostatnum IX piętrze.
    Pokój posiadał własną łazienkę oraz duźy wyłożony drewnem sosnowo-palmowym balkon. Rozpakowawszy się razem ze swomi siostrami przez wysokie drzwi wyszłam prosto na balkon.
    Prześliczny widok przerósł nasze wszelkie nawet najśmielsze wakacyjne letnie oczekiwania. Ujrzałyśmy ciągnący się daleko palmowy las oraz piaszczysta plażę nad Ciesniną Malakka. Kilkanaście chwil poźniej dołaczyli do nas rodzice. Resztę dnia spędziliśmy bardzo przyjemnie korzystając najpierw z jednego  losród kilku hotelowego basanu natomiast potem także sauny. Wieczorem po wypiciu szklanki herbaty ziołowej od razu udaliśmy się na całonocny spoczynek. Pierwsza noc w nowym miejscu upłynęła bez incydentów.Kolejnego poranka po obudzeniu