1. Seks na letnich wakacjach.

Data: 10.07.2024, Kategorie: Klasycznie Twoje opowiadania Autor: Aurelia Naturystka, Źródło: OpowiadaniaErotyczne-Darmowo

Hejka wszystkim.Jestem dosyć atrakcyjną dla wielu chłopaków naatolatką mającą przepięknie falowane brązowe włosy oraz takiego samego koloru oczy jak również  jędrne średnie piersi.
    Mieszkam ze swoimi rodzicami oraz rodzeństwem nardzo niedaleko słowackiego miasta Nitra
    położonego nad rzeką noszącą taka samą nazwę.Opisane tutaj miłosne zdarzenie miało swoje miejsce cztery lata temu,kiedy całą rodziną spędzałyśmy wymarzone letnie wakacje na pięknej
    oraz zarazem  także tropikalnej indonezyjskiej wyspie Nias  położonej na Oceanie Indyjskim. Zacznijmy opis całej zaistniałej wóŵczas sytuacji szczegółowo oraz  także stopniowo po kolei.
    Stałam ze sqimi koleżankami na podwórzy przed szkołą czekając tylko na rozdanie świadectw kończacych obecny rok szkolny.Miałam na sobie mundurek składający się z jaanoczarnych
    butów na niskim obcasie,białych skarpetek oraz takiego samego koloru bluzeczki jak również
    jasno kremowo-ciemnodżinsowej spódniczki do kolan przewiązanej cienkim czarnym paskiem. Odebrwaszy świedecrwo od dyrektora przeszłyśmy nieco dalej bok porównać swoje wyniki. Wszystkie miałyśmy same piątki.Życząc sobie udanych wakacji od razu wróciłyśmy do domów. Przekroczywszy próg  skierowałam się do kuchni,gdzie zastałam rodziców oraz rodzeństwo. Ujrzawszy moje piątkowe świadectwo rodzice byli bardzo dumni mahąc taką mądrą córkę.
    Przeszłam do swojego pokoju znajdującego się na samym końcu długiego prostego korytarza
    .Zamieniwszy mundurek na lekkie sandałki oraz sukienke bez ...
    ... rękawów wróciląm do rodziny.
    Podczas jedzenia lodów mama powiadomiła nas na temat miejsca letniego wypoczynku.
    Przekazana informacja bardzo nas ucieszyła.Sprzątnąwszy naczynia wrócilyśmy do pokoi celem spakowania naszych wakacyjnych kuferków kupionych podczas poprzednich letnich wakacji spędzanych wspólnie nad przepięknym oraz również dosyć zimnym polskim Morzem Bałtyckim.
    Bawiłam się doskonale zawierając dużo bardzo obiecujących znajomości oraz znajdując jedyną miłośc swojego zycia imieniem Daniel.Chłopak pomimo łobuzerskiego wyglądu oraz dwóch
    tatuaży okazał się bardzo miłym ,czułym oraz niezqyklw kulturalnym młodym dżentelnemem.
    Rodzice  pozwolili nam spędzać wspólnie każdą wolną cgwile do samego końca wakacji.
    Wczesnym wieczorem wsadziwszy kuferki do bagażnika samochodu ruszyliśmy na lotnisko. Zostaqiwszy pojazd na parkingu zabrawszy bagaże najpierw skierowaliśmy się do nowego
    Punktu Kontroli Bagażu naatępnie do treminalu hali odlotów.Usiedliśmy przy tylnym wyjściu.
    Kiedy naatępnego poranka dwoje dokerów pakowało bagaże podróżnych do tylnego luku
    całą óswmka aqiedliśmy na pokład samolotu rejsowego witani przez trzy pilotki oraz załogę. Przełożona stewardes zaprowadziła nas na nasze miejsca w kabinie dla pierwszej klasy.
    Godzinę później maszyna majac pełna zgodę na start zaczęła kołować następnie bez żadnych
    problemów oderwała się od ziemi.Siedziałam spokojnie ponieważ nie bałam się latać oraz
    miałam kilka lotów za sobą.Podniebny rejs przebiegł  bez ...