1. Seks na letnich wakacjach.

Data: 10.07.2024, Kategorie: Klasycznie Twoje opowiadania Autor: Aurelia Naturystka, Źródło: OpowiadaniaErotyczne-Darmowo

... jakichkolwiek niespodzianek.
    Zaledwie samolot został przechwycony przez czułe radary Indonezyjskiej Kontroli Lotniczej
    Wieża Kontroli Lotów udzieliła zgody na lądowanie na pasie startowym numer 18 na prawo.
    Maszyna zatoczywszy koło dla zmiejszenia prędkości wypuściwsy podwozie bezpiecznie
    oraz miękko osiadł na wyznaczonym pasie.Opuściwszy pokład jak również zabrawszy kuferki  dwiema taksòwkami dotarliśmy  pod same drzwi pięciogwiazdkowego hotelu oferujacego
    gościom nie tylko wygodne pokoje oraz apartamenty jak również liczne baseny,ròżne sauny oraz gabinety SPA oraz przeznaczony wyłącznie do dyspozycji gości dosyć ðuży park linowo-wodny. Ledwie weszliśmy do wnętrza hotelu czŵórka młodych dxiwcząt w moim wieku noszące błękitne sukienki oraz jasnożołte fartuszki wziąwszy bagaże zaprowadziło nas schodsmi na XII piętro. Zajęliśmy ośmioosobowy apartament dla VIP-ów posiadający własną łazienkę oraz palmowy
    balkon obsadzony roślinami jak również posiadający własny duży oraz prostokątny basen. Rozpakowawszy swój kuferek wyszłam na balkom.Prześlicxny widok całkiem mnie oczarował. Ujrzałam ciagnący się kilometrami po sam horyzont gęsty las palmowy oraz piaszczystą plaże
    leżącą  nad rozbijajacym na brzegu swoje fale  jak również szumiacym Oceaem Indyjskim. Kilkanaście chwil potem dołączyła do mnie cała reszta rodziny.Także byli zachyceni widokiem,
    -Więc tutaj się poznaliście?-zapytałam ojca siadając na wygodnym hotelowym leżaku.
    -Tak właśnie tutaj jako nastolatek ...
    ... spotkałem waszą matkę-odpowiedział ojciec wesoło.
    -Gdzie doszlo do waszego spotkania?
    -Spotkaliśmy się na plaży.Wtedy wasza matka miała na sobie śliczne biało-niebieskie bikini.
     -Musiało być bardzo romantycznie.
    -Tak właśnie było kochana córeczko.
    Wieczorem kolejno wziąwszy jeszcze gorący prysznic udaliśmy się na całonocny spoczynek. Ponieważ latem lubiłam czuć się swobodnie spałam mając na sobie tylko lekko przeźroczystą
    koszulkę nocną koloru jasnokremowego.Pierwszy poranek lipca wstal  pogodny oraz słoneczny
    tworząc idealną aurę do opalania.Spożywszy śniadanie na balkonie zabrawszy tylko same
    potrzebne rzeczy szeroką ścieżką wybraliśmy się na plaze.Nie bgliśmy jednak całkiem sami. Dołączyły do nas cztery còrki właścicieli hotelu Tina,Susan,Emma jak również Stephanie.
    Dotarwszy do celu najpierw wybraliśmy sobie idealne miejsce następnie rozłożyliśmy plażowe ręczniki oraz duży kocyk natomiast na samym końcu ojciec założył  kąpielówki natomiast  mama
    oraz nasza  zgrana dziesiątka całkiem nowiutkie jak również sexy kolorowe kostiimy bikini. Nałożywszy na skórę ochronny kosmetyk weszliśmy wolnym krokiem do szumiącego oceanu. Nadchodzące po sobie wysokie fale przynosiły ulgę od palącego słońca chłodzac nasze ciała.
    Odświeżone kąpielą wtociliśmy na ręczniki oraz kocyk.Opalając się co jakiś czas cosyć uważnie odserwowałam zarówno siostry oraz ćórki właścicieli hotelu.Mocno podniecały mnie średniej wielkości piersi oraz wydepilowane łona schowane pod bikini jak również ...