1. Namiętny wakacyjny seks.

Data: 19.07.2024, Kategorie: Sex grupowy Twoje opowiadania Autor: Peyton Ryder, Źródło: OpowiadaniaErotyczne-Darmowo

Hejka wszystkim.Jestem bardzo atrakcyjną dla każdego chłopska nastolatką mającą  cudowne bliond ałosy oraz jasnoniebiesko-ciemoszara oczy.Mieszkam ze soimi rodzicami zHansem oraz  Luizą jak również  trzema siostrami Miriam,Helen oraz Tamarą w serbskim mieście Novi Pazar. Zdarzenie tutaj opisane miało swoje miejsce cztery lata temu,kiedy razem ze soimi sąsiadami
    Larrym oraz Laurą jak również czwórką ich córek Sophie,Amy !Winoną oraz Karen oraz szóst,ą kuzynekWhitney,Celine,Melody,Cynthią ,Joy oraz Elizabeth  spędzaliśmy nasze  piękne oraz  tównież
     letnie wakacje na tropikalnych oraz także urokliwych Wyspach Cooka na Ocaenie Spokojnym.
     Zacznijmy  szczegółowy opis całej  tamtej sytuacji po kolei niczego  jednakże nie pomijając.
    Stałam ze swoimi xuper koleżankami przed uczelnią oczekując tylko rozdania świadectw.
    Podobnie do innych dziewcząt miałam na sobie po raz ostatni przepisowy szkolny mundurek  składający się z czarnych butów na obcasie,białych skarpertek oraz taże tego sameko koloru
    bluzki jak również seledynowej spódniczki sięgającej kolan.Otrzymawszy świadectwa od pana dyrektora przeszłyśmy na bok porównać wyniki.Wszytkie miałyśmy same piątki oraz jeszcze
    dodatkowe punkty za aktywnu udział w naszrej szkolnej ekipie cheerleaderek przed zawodami.
    Życząc sobie udanych oraz również spokojnych letnich wakacji wróciłyśmy do swoich domów. Wracając wstąpiłam jeszcze do innej szkoły odebrać swoje siostry.Cała trojka równjeż miała
    ubrane swoje szkolne mundurki ...
    ... podobne do mojego.Różniły się tylko kolorem spódniczek.
    Wspólnie wróciłyśmy do domu.Zamknąwszy drzwi przeszłyśmy do przestronnego salonu.
    Zastałyśmy tam rodziców siedzących na kanapie niezwykle czule do sienie przytulonych. Zobaczywszy naszą czwórkę przerwali swoją czułość.Widząc nasze szkolne wyniki rodzice
    wyjawili nam cel wakacyjnego wyjazdu oraz skład towarzystwa jakoe ze sobą zabierzemy.
    Byłyśmy bardzo szczęśliwe słysząc kogo nasi rodzice zaprosili na wspòlny letni wypoczynek. Udałyśmy się do swoich pokoi celem spakowania naszych własnych wakacyjnych walizek. Wyciągnąwszy spod lóżka imiennie podpisaną skórzaną walizkę spakowałam kilka letnich
    bluzek oraz spódniczek,ulubione komplety bielizny,trzy wyjściowe sukienki oraz nowiutkie
    bikini mające mój ulubiony błękitny kolor.Skończywszy pa,owanie postawiłam walizkę obok
    czterech pozostałych przey drzwiach wyjściowych.Wczesnym rankiem wĺożywszy nasze
    lekkie bagaże do samochodu ruszyliśmy na gĺówne oraz centralne lotnisko naszego państwa.
    Sąsiedzi oraz kuzynki juz nas oczekiwali.Przywitawszy się jak zawsze bardxo serdecznie
    udaliśmy się do Punktu Kontroli Bagażu pomiędxy dwoma nowymi  terminalami dla pasażerów .  Celnicy bardxo dokładnie pkrzeszukali nasze walizki nie znajdujac jednak niczego zakazanego. Przykleiwszy specjalne nalepki odłożyli walizki do innych na soecjalny wózek mający potem
    dostarczyvć  walizki do odpowiedniego samolotu pół godziny przed planowanym wylotem. Weszliśmy do terminala następnie ...