1. Namiętny wakacyjny seks.

Data: 19.07.2024, Kategorie: Sex grupowy Twoje opowiadania Autor: Peyton Ryder, Źródło: OpowiadaniaErotyczne-Darmowo

... tylnym wyjściem dostaliśmy się na teren całego lotniska. Kilkanaście minut później wsiedliśmy na pokład dużego samolotu rejsowego ślicznie witani
    przez dwóch pilotów,głównego nawigatora oraz całą liczącą 39 osób bardzo uprzejmą załogę.
    .Zajęliśmy wygodne fotele biznes klasy.Godzinę później zamknąwszy dokładnie  luk bagażowy
    maszyna otrzymała pozwolenie na start.Samolot zaczął kołować następnje nabrawszy dużej prędkości iderwał się od ziemj.Ponieważ nie bałam się latać oraz miałam okazję  ze swoim
    ojcem pilotować wielozadaniowy śmigłowiec medyczny byłam całkowicie zrelaksowana.
    Poróżując patrzyĺam na urzekający widok na dole.Podniebny rejs przebiegł bez incydentów.
    Zaledwie samolot zkstał przejęty orzez radary Portu  lotniczego Raratonga Wieża Kontoli
    Lotów udzieliĺa naszej maszynie pierwszenstwa lądowania na dowolnie wybranym pasie. Zatocxywszy kółko dla utraty prędkości samolot zacząl obniżać pułap następnie wupuściwszy podwozie wylądował na pasie numer cztery.Odebrawszy swoje walizki białym prywatnym
    busem dotarliśmy prawie pod same drzwi imponującego stylizowanego na japoński pałac pięciogwiazdkowego hotelu oferujacego gościom oprócz wygodnych apartamentów oraz pokoi również liczne baseny,sauny,gabinety SPA oraz prywarny park wodny pełen licznych atrakcji.
     Zaledwie przekroczyliśmy próg dziesięc dziewcząt może w moim wieku noszących szafirowe sukienki oraz jasnoszare fartuszki wziąwszy walizki zaprowadziły naszą osiemnatkę krętymi schodami na ostatnie ...
    ... piętro calego hotelu.Zajęliśmy trzy wygodne oraz gustownie urządzone apartamenty zwane cesarskimi mające własne łazienki oraz połączone rozległym balkonem. Rozpakowawszy walizkę przez szklane drzwi wyszłam na balkon.Widok jaki ujrzałam całkiem przerósł moje nawet najbardziej śmiałe oczekiwania.Zobaczyłam zdający sie nie mieć początku
    oraz końca palmowy las oraz przepiękna plaże nad rozbijającym na jej brzegu fale Pacyfikiem.
    Reszta ekipy również była oczarowana. Ponieważ pogoda nie zamierzała odpuścic wzuąwszy wyłącznie niezbędne rzeczy wybraliśmy się na plaże.Szliśmy przez palmowy las tętniący życiem. Dotarwszy na  miejsce rozłozyliśmy się blisko wody następnie ojcowie założyli ciemne  kąpielówki
    natomiast nasze matki oraz cała nasza bardzo zgrana czternastka  kolorowe kostiumy bikini. Posmarowani emulsją weszliśmy do Oceanu Spokojnego.Nadvhodzace po sobie  spore fale
    oplywały nasze ciała oraz przynosiły ulgę od upału.Odświeżeni wróciliśmy na swoje miejsce następnie położyliśmy się  pozwalając promieniom słońca pieścic nasze ciała zapewniajac sobie zarówno piekną opalenizne jak równiez dużą dawkę dzialajacej zdrowotnie ważnej witaminy D3.
    Resztę dnia poświęciliśmyt tylko kąpaniu się oraz opalaniu.Bawiłam się naprawdę wspaniale. Zagraliśmy pięciosetowy zakończony wynkiem 3:2 mecz siatkowki przyjmujac zaproszenie grupy mlodych dziewcząt chodzących do tutejszej szkoły sportowej.Bylo to dla mnie coś pięknego. Wróciwszy do hotelu niecała godzinę przed zachodem słońca wziąwszy ...