1. Seks z siostrami,matką oraz dziewczyną.

Data: 28.08.2024, Kategorie: Incest Twoje opowiadania Autor: Thomas MacDondell, Źródło: OpowiadaniaErotyczne-Darmowo

Opisane tutaj zdarzenie miało swoje miejsce cztery lata wstecz,kiedy ze swoją matką,dwiema siostrami oraz dziewczyną(obecnie narzeczoną) spędzałem wymarzone wakacje na włoskiej
    wyspie Capri na Morzu Tyreńskim.Wakacje były nagrodą za piątkowe świadectwo oraz wzorowe zachowanie przez cały rok szkolny jak również zwycięstwo na dużej olimpiadzie matematycznej.
    Było przepiękne oraz upalne ostatnie majowe popołudnie.Mając swobodę wspólnie ze swomi siostrami opalałem się  beztrosko na dużym balkonie przyległym do mojego pokoju na piętrze. Byliśmy tylko we troje ponieważ nasza matka nie skończyła jeszcze swojej pracy jako zarówno kelnerka oraz krupier w jednym z mocno popularnych kasyn naszego bardzo bogatego miasta.
    Ojciec odszedł podczas sztormu zmyty przez potężną falę na Morzu Barentsa podczas rejsu powrotnego do kraju po pół roku nieobecności.
    -Gdzie pojedziemy na wakacje?-zapytała młodsza siostra.
    -Lecimy na wyspę Capri-odparłem spokojnym tonem.
    -Będzie to dla nas idealne miejsce-rzekła starsza siostra.
    -Mam to samo zdanie,chociaż wybór nie należał do mnie.
    -Więc do kogo należął wybór?
    -Polecimy tam wykorzystujac rekomendacje naszych znajomych,ktorzy byli tam już trzy razy oraz
     zawsze wracali bardzo zadowoleni.
    Dalszą rozmowę przerwał odgłos trzykrotnie przekręcanego klucza przy drzwiach wejsciowych. Jednak wcale nie byliśmy przrażeni.Znaliśmy ten charakterystyczny odgłos wręcz wyśmienicie.
    Ukochana matka wróciła po pracy.Kilkanaście chwil później dołączyła ...
    ... do nas mając na sobie podobnie jak siostry sexy kostium bikini.Opalaliśmy się we czworo do samego zachodu słońca.
    Przed poĵściem spać soakowaliśmy nasze wakacyjne walizki.Następnego poranka po posiłku włożywszy walizki do bagażnika ruszyliśmy prosto przed siebie do głównego portu morskiego. Zostawiwszy auto na parkingu od razu przeszliśmy do obowiązkowego Punktu Kontroli Bagażu.
    Celnicy dokładnie przeszukali nasze walizki nie znajdując niczego zakazanego kub nielegalnego. Podczas pakowania bagaży podróżnych wsiedliśmy na pokład  wyjątkowo luksusowego statku
    wycieczkowego wielkosci połowy Titanica witani przez kapitana oraz rownież całą jego załogę. Zajęliśmy wygodną  oraz pieknie urządzoną czteroosobową kajutę na końcu górnego pokładu. Siedząc potem przy rufie posród innychj słuchaliśmy opowiadań kapitana dotyczących wyłącznie jego młodych lat zanim sam zaczął żeglować.Pływał ze swoim ojcem nieraz niebezpiecnie blisko owianego ponurą sławą Trójkąta Bermudxkiego oraz zapuszczał się na budzące strach pośród
    nawet najodważniejszych marynarzy Diabelskie Morze.Kto tam raz zaginął już nigdy nie wracał.
    Byliśmy zachwyceni takimi opowiadaniami.Cztery lub może pięć dni później dotarliśmy do celu. Zabrawszy bagaże skierowaliśmy się ku postojowi TAXI.Młoda oraz urocza dziewczyna zawiozła naszą czwórkę pod same drzwi najlepszego mającego pięć gwiazdek hotelu na wyspie Capri. Zaledwie weszliśmy do środka młodziutkie dziewczęta noszace krótkie bladożołte spódniczki