1. Seks z siostrami,matką oraz dziewczyną.

Data: 28.08.2024, Kategorie: Incest Twoje opowiadania Autor: Thomas MacDondell, Źródło: OpowiadaniaErotyczne-Darmowo

... staniki wziąwszy bagaże zaprowadziły nas na do  bzrdzopięknego apartamentu.
    Jego okna wychodziły na plaże oraz morze.Apartament posiadał własną łazienkę,saunę oraz
    także balkon wyłożony cedrowo-hebanowym drewnem.Pozbywszy się zawartości swojej walizki wyszedłem przez przesuwne drzwi na balkon.Ujrzawszy wysypaną złocistym piaakem plaże
    oraz szumiące morze stanąłem dosłownie zachwycony.Nasi znajomi mieli tutaj całkowitą rację.
    Można tutaj było wracać wiele razy prawie zawsze odkrywając coś nowego oraz fascynującego.
    Ponieważ pora była odpowiednia wziąwszy tylko kilka rzeczy wybraliśmy się prosto na plaże. Rozłożywszy na wybranym miejscu kocyk ja założyłem kąpoelówki natomiast matka oraz moje siostry swoje sexy bikini.Potem smarowaliśmy się  wzajemnie sosnowym olejkiem do opalania. Odczekawszy parę minut weszliśmy do wody.Nadchodzace jedna po drugiej fale opływały nasze
    ciała przynosząc ulgę od panującego upału.Oðświeżeni kąpielą  szybko wróciliśmy na kocyk. Opalając się ukradkiem zerkałem na swoje siostry.Podniecały mnie pięknie opalone nóżki oraz średniego rozmiaru piersi schowane pod stanikami bikini.Chcac ukryc rosnąca erekcje leżałem
    cały czas na brzuchu podniecając się widokiem dwóch nastolatek majacych na sobie tylko bikini.
    Mając wrodzoną chęć do rywalizacji  sportowej przyjęliśmy zaproszenie do meczu piłki wodnej. Konkurentkami była grupa dziewcząt reprezentująca tutejszą bardxo starą szkołę  sportową. Spotkanie było niezwykle zacięte.Ostatecznie mój ...
    ... zespół wygrał cały mecz wynkiem  3:2.
    Później dziewczyny przysiadły się do nas.Szczególnie polubiłem młodą oraz  przepiękną  Caroline. Dziewczyna miała podobnie do mnie lat  siedemnaście,długie kasztanowe włosy oraz takiego samego koloru wyraziste oczy.Posiadała bardzo miły oraz  równiez niezwykle delikatny głos.
    Mogłem słuchać jej  całymi godzinami.Reszta dnia upłynęła na kąpaniu się oraz tskże opalaniu.  Kiedy wracaliśmy do hotelu Caroline szła obok mnie poniewaz także miala właśnie tam wynajety apartament razem ze swomi trzema koleżankamj oraz także chłopakiem jednej spośród nich.
    Zamknąwszy za sobą  na kartę drzwi apartamentu kolejno poszliśmy wziąc gorący prysznic.
    Wyciejac się ręcznikiem ppcieszałem się myślą jutrzejszego zobaczenia Caroline na plaży.
    Obiecała przyprowadzić swoje trzy koleżanki oraz również chłopaka jednej spośród nich.
    Kolejnegi poranka  po  pożyenym śniadaniu spożytym na balkonie znowu udaliśmy się na plaże.
    Caroline już na mnie czekała siedząc przy wydmie.Miała na sobie tylko poękne beżowe bikni.
    Obok niej siedziały także mając na sobie bikini jej koleżanki Dolores,Mikan oraz także Michelle.
    Niestety chłopak Roger nie mógł się pojawić z  całej masy powodów niezależnych od niego.
    Calutki dzień spędziłem prsy Caroline adorując ją oraz ostatecznie zdobywając jej młode serce. Byliśmy teraz razem  związani tyko miłością.Caroline wyznała  calą prawdę na swój temat.
    Mieszkała podobnie do mojej rodziny bardzo niedaleko od ścisłego centrum ...