1. Nastoletni wakacyjny seks.

Data: 12.10.2024, Kategorie: Nastolatki Twoje opowiadania Autor: Edward Budapeszt, Źródło: OpowiadaniaErotyczne-Darmowo

... samoloty pasażerskie oraz towarowe. Celnicy dokładnie przeszukali nasze walizki nie znajdując niczego zakazanego lub nielegalnego. Podczas załadunku bagaży pasażerów do ładowni podobnie jak inni wsiedliśmy na poklad nowego samolotu rejsowego francusko-polskiej konstrukcji witani przez trójkę pilotów oraz calą załogę. Maszyna obslugiwała trasy Węgry-Polska-Kanada oraz tskże Węgry- Polska-Niemcy- Tajlandia.
    Zajęlśmy sześć  wyjątkowo wygodnych obitych prawdziwą skórą foteli klasy ekominicznej plus. Niecałą godxine poźnjej Wieża Kontroli Lotów wydała swoją zgodę na start lotu numer siedem. Samolot kołując zaczął nabierać szybkości następnie bez najmniejszyvh problemów wystartował. Nigdy nie bałem się latać ponieważ sam urodziłem się na pokładzie samolotu podczas lotu mumer dwanaście na trasie Akapulko-Meksyk.Podniebny rejs przebiegł bez niemiłych niespodzianek. Maszyna przechwycona przez radary na wyspie Flores otrzymała pozwolenie na lądowanie. Zatoczywszy cztery kółka dla wytracenia prędkości samolo obniżył pułap następnie niezwykle
    sprawnie wypuściwszy swoje podwozie osiadł na pasie oznaczonym mumerem siedemnaście. Podstawiono soecjalnie skonstruowane metalowe stopnie ułatwiające zarówno sprawne  wejście oraz opuszczenie pokładu samolotu.Odebrawszy walizki dwoma zółtymi taksówkami dotarliśmy niemal  pod same drzwi wysoko ocenianego przez internautów pieciogwiazdkowego hotelu oferującego gościom wszelkie możliwe wygody jak również bardzo miłą oraz uczynną obsługę. Zaledwie ...
    ... weszlismy na podwórze młode dziewczyny przywitały nas wieszając na szyjach dość kolorowe kwiatowe wieńce natomiast chwilę potem osobiście powitali nas własciciele hotelu. Wziąwszy walzki zaprowadzono nas do wygodnego apartamentu z widokiem na Ocean Indyjski. Apartament był podzielony na strfę dzienną oraz nocną,posiadał osobistą łazienkę,dwie sauny oraz wyłożony kremowymi płytkami taras obadzony po obydwóch stronach egzotycznymi roślinami. Rozpakowawszy się oraz zmieniwszy nieco ubiór udaliśmy się na zwiedzanie calutkiej wyspy. Przechadzka odsłoniła przed nami bajkowe krajobrazy oraz okazy zarazem flory jak także fauny. Mając pozwolenie zrobiliśmy całą masę zdjęć wrzuconych potem na nasz pywatny Instagram. Wróciwszy do apartamentu chcąc sie codświeżyć kolejno udaliśmy się pod gorący prysznic. Wieczorem wizytowo ubrani poszliśmy na wieczorny pokaz filmowy do lokalnego nocnego kina.
    Każdy kolejny film obowiązkowo zawierał piękny wątek milosny oraz skrywał jakąś tajemnice.
    Ponownie zamknąwszy za soba drzwi apartamentu na klucz udaliśmy się na całonocny spoczynek. Ponieważ zwłaszcza latem lubuliśmy czuć śliski dotyk pościeli spaliśmy bedąc całkiem nago natomiast nasze koleżanki zakładały majteczki oraz staniki.Kolejnego poranka zaraz po śniadaniu złożonym wyłącznie z tutejszych produktów wziąwszy dwie duże torby wybraliśmy się na plaże.
    Drogę wskazał nam tutejszy mieszkaniec.Dotarwszy do celu wybraliśmy odpowiednie miejsce następnie rozłożyliśmy duży plażowy kocyk natomiast ...