1. Rodzinny seks na urlopie.

Data: 17.10.2024, Kategorie: Anal Twoje opowiadania Autor: Seweryn Gwiazda, Źródło: OpowiadaniaErotyczne-Darmowo

Hejka wszystkim.Opisana poniżej historia miała miejsce cztery lata wcześniej,kiedy wspólne ze swoją żoną oraz także dwiema córkami spędzałem najpiękniejsze dotąd jak również niezapomniane letnie wakacje na nalezącej do Portugalii oraz położonej na Ocanie Atlantyckim wyspie Säo Miguel. Wszystko zaczęło się pod koniec maja.Tamtego dnia wróciłem do domu bardzo zadowolony. Ujrzawszy pytające spojrzenie żony oznajmiłem,że szef uznając moje zaangażowanie wręczył
    cztery bilety lotnicze kupione dla niego oraz żony,która wczoraj wieczorem zmarła podczas snu.
    -Gdzie polecimy mój kochany?-zapytała moja ukochana żona.
    -Polecimy na wyspę Säo Miguel-odparłem spokojnym tonem.
    -Zatem miedy możemy lecieć?
    -Polecimy za trzy dni moja najmilsza.
    -Trzeba  będzie ,,zwolnić"dziewczynki ze szkoły.
    -Nie przejmuj się moja dtrida Dototko.Osobiście wsztstkim sie zajmę.
    Zanim żona zdążyła odpowiedzieć do domu wróciły nasze córki Agnieszka oraz  Michalina.
    Obydwie poinformowały nas,że zostały wupuszczone wcześniej ponieważ remont szkoły będzie dłuższy niż wcześniej zakładano dlatego właśnie od dzisiaj decyzją dyrektora mają wakacje. Wyjawiłem dziewczynom miejsce naszego letniego wypoczynku.Obie były teraz przeszczęśliwe.
    Kiedyś obiecałem odydwóm cudne zagraniczne wakacje jednak zawsze pojawiały się problemy.  Jednak tego roku wszystko poszło zupełnie inaczej.Wieczorem zanim poszliśmy spać szybko spakowaliśmy  nasze imiennie podpisane walizki.Spakowane bagaże ustawiliśmy jak zwykle
    przy ...
    ... głównych drzwiach frontowych.Następnego poranka oddawszy klucze sądsiadom autem ruszyliśmy prosto przed  siebie kierując się do głównego portu lotniczego naszego kraju. Zostawiwszy pojazd na parkingu przez ozdobną czarną bramę weszliśmy na teren lotniska. Oddawszy walizki do kontroli usiedliśmy na ławce wewnątrz  całkowicie nowego terminala.
    Celnicy bardzo dokładnie przeszukali nasze bagaże nie znajdując jednak niczego podejrzanego. Podczas załadunku bagaży podróżnych do ładowni podobnie jak inni wsiedliśmy na pokład całkowicie nowego samolotu polskiej produkcji witani przez trzy pilotki oraz również całą załogę. Zajęliśmy cztery miejsca klasy premium.Godzinę później Wieża Kontroli Lotów wydała swoją pełną zgodę na start lotu numer dwanaście na trasie Stany Zjednoczone Ameryki-Polska-Portugalia. Maszyna zaczęła kołować nabierając prędkości natomiast chwilę potem lekko wystartowała. Szybując pośród białych oraz także  bardzo puszystych obłoków oglądałem widoki z lotu ptaka.
    Przenigdy nie bałem się latać.Ponadto sam także urodziłem się na pokładzie dużego samolotu pasażerskiego obsługującego trasę Algeria-Indonezja.Nasze córki były mocno zestresowane ponieważ dla nich byl to pierwszy lot.Podniebny rejs przebiegł bez żadnych niespodzianek. Przechwycony przez radary lotniska na Säo Miguel samolot jako pierwszy dostał pełne pozwolenie  lądowania na dowolne wybranym pasie.Maszyna stopniowo obniżajac pùlap oraz wyłączając silniki wylądowała na pasie mumer siedem.Obsługa podstawiła ...