1. Urlopowy seks szóstki dziewcząt.

Data: 08.08.2024, Kategorie: Laski Twoje opowiadania Autor: Esterka Gwiazdka, Źródło: OpowiadaniaErotyczne-Darmowo

Opisane tutaj zdarzenie miało swoje miejsce trzy lata temu,kiedy z trójką koleżanek oraz dwojką kuzynek spędzałam wymarzone letnie wakacje tropikalnych Wyspach Kanaryjskich na Atlantyku. Wszystko zaczęło się na samym początku drugiej połowy maja.Stałam na placu przed szkołą
    mając na sobie przepisowy szkolny mundurek złożony z czarnych butów na niskim obcasie,
    białych skarpetek oraz tego samego koloru bluzki oraz dżinsowej spódniczki zapnanej na boku. Chwilę później odebrawszy świdectwo od pani dyrektor usiadłam na ławce pod dużą lipą.
    Spojrzałam na swojev końcowe oceny.Miałam ze wszysrkich przedmootów same piątki oraz wzorowe zachowanie jak również dodatkowe punkty za różne olimpiady jak również za liczne
    wystepy szkolnej drużyny cheerleaderek,której od dwóch sezonów byłam super  kapitanką
    lubianą przez pozostałe dziewczyny oraz będąca obiektem westchnień szkolnych kolegów. Włożywszy  złożone świadectwo do małej srebrnej torebki skierowałam do swojego domu.
    Dotarwszy na osiedle skierowałam się do pierwszego  otoczonego gęstym żywopłtem oraz kwiatowym ogrodem domu po prawej stronie ulicy.Otworzywszy drzwi własnym kompletem
    kluczy weszłam do środka.Rodziców nie było ponieważ oboje musieli wyjechać na bardzo
    ważną delegację wysłani przez szefa.Odgrzawszy sobie obiad wyszłam na drewniany balkon.
    Chcąc wykorzystac sprzynjająca aurę zdjęłam ubranie naatępnie założyłam moje różowo-żółte
    bikini na sam koniec usiadłam na leżaku mając zamiar opalać się do  ...
    ... zapadnięcia wieczoru. Rozkoszne ciepło spowodowało moje lekkie przyśnięcie.Miałam tak od  samego urodzenia. Przesiedziałam na balkonie do końca dnia. Zamknąwszy za sobą drzwi pokoju zamiast spać
     zaczęłam pakować swoją skórzaną walizkę.Skończywszy  postawiłam bagaz tuż obok drzwi.
    Nazajutrz rano taksówką dotarłam na  głównel otnisko niedaleko miasta Angra do Heroismo.
    Trójka moich ulubionych koleżanek oraz dwie kuzynki czekały na mnie bardzo niedakeko
    Punktu Kontroli Bagażu obok Wieży Kontroli Lotóŵ.Każda miała na sobie jasną letnią bluzkę
    oraz  przewiazaną cienkim skórzanym paskiem minispódniczkę.Oddawszy walizki do kontroli weszłyśmy do przeszklonego terminala.Celnicy  bardzo dokładnie przeszukali nasze bagaże
    jednak nie znajdując niczego zakazanego,podejrzanego lub  nawet nielegalnie przewożonego.
    N.Podczas pakowania bagaży podróżnych do ładowni wsiadłyśmy na pokład dawniej samolotu
    dalekiego zasięgu przerobionego na somolot rejsowy ślicznie witane ptzez trójkę pilotów oraz stewardesy będące dziewczynami zaledwie dwa albo nawet  może trzy lata starszymi od nas.
    Zajęłyśmy miejsca w biznes klasie zarezerwowanymi przez moją bliską klasową koleżankę .
    Godzinę później maszyna zatankowana otrzymała od Wieży Kontrlo Lotów zgodę na start.
    Samolot zaczął kołować następnie nabrawszy idealnej prędkości oderwał się od ziemi.
    Byłyśmy bardzo podekscytowane ponieważ dla naszej szótki był to dopiero pierwszy lot.
    Podniebna podróż orzebiegła bez jakichkolwiek incydentów oraz ...