1. Urlopowy seks szóstki dziewcząt.

Data: 08.08.2024, Kategorie: Laski Twoje opowiadania Autor: Esterka Gwiazdka, Źródło: OpowiadaniaErotyczne-Darmowo

... także jakiś niespodzianek.  Otrzymawszy powolenie na lądowanie na wyspie Gran Canaria maszyna zatoczyła jeszcze
    okrążenie wytracając prędkośc nastepnie wylądowała na pasie oznacznym mumerem osiem. Schodząc po specjalnych samojezdnych schodach wciągnęłam do płuc przesycone zapachem
    całej okloicznej roslinności powietrze.Odebrawszy walizki jakiś okoliczny mieszkaniec jadący dokładnie na  południowy wschód podwiozł nas niemal pod same drzwi pięciogwiazdkowego
    hotelu przypominający swoim wyglądem średniowieczny zamek książęcy albo kròlewski.
    Obiekt oferował gościom wygodne apartamenty przypominaĵce zamkowe komanty posiadaĵące  własne łazienki oraz saunny jak również duży balkon wyłożony tekowo-hebanowm drewnem.
    Oprócz tego goście mieli do dyspozycji liczne baseny,siłownie,korty tenisowe oraz gabinety SPA. Dodatkowo hotel posiadał własny ogromny park wodny pełen atrakcji czynny przez całą dobę. Zaledwie przekroczyłyśmy próg trójka niezwykle miłych oraz uroczych dziewcząt noszących jasnobłękitne sukienki oraz żółte fartuszki prześlicznie nas przywitała nasteępnie zabrawszy
    bagaże wyłożonymi czerwonym dywanem schodami zaorowadziĺa do przepięknie urządzonej  szescioosobowej komnaty na IX piętrze informując,że wszelkie możliwe  tutaj usługi zostały
    automatycnie włączone do okresu pobytu więc wszędzie mamy całkiem bezpłatny wstęp. Przyjęłyśmy nieoczekowaną wiadomość nieco zdziwione oraz zarazem bardzo szczęśliwe.
    Rozpakowawszy walizki całą szóstką wyszłyśmy na ...
    ... rozległy balkon pełen barwnych kwiatów. Przewspaniały widok oczarował nas  niemalod razu przerastając wszelkie nasze oczekiwania. Ujrzałyśmy  głośno szumiący Atlantyk rozbijający swoje fale na brzegu piasczystej otoczonej dookoła smukłymi palmami  kokosowymi plaży leżącej bardzo niedaleko od naszego hotelu. Poniewaz godxina była jeszcze wczesna natomiast pogoda dopisywała postanowiłyśmy bezzwłocznie udać się na plaże oraz właśnie tam odpocząc po całej lotniczej podróży.
    Zabrawszy ze sobą niewielką torbę podróżną zeszlyśmy na pater oddajac klucz portierowi. Opuściwszy wnętrze hotelu skierowałyśmy się na zachód.Minąwszy tylko dwie przecznice znalazłyśmy się na plaży.Wybrawszy sibie odpowiednie miejsce najpierw rozłożyłyśmy nasze
    plażowe ręczniki oraz kocyk następnie zdjąwszy letnie sukienki założyłysmy dwubarwne bikni. Nałożywszy na nasze młode ciała krem ochronny odczekawszy pięc do siedmiu minut razem weszłyśmy do zimnego Oceanu Atlantyckiego.Nadchodzace jedna po drugiej dośc duże fale
    bardzo skutecznie chłodziły nasze ciała przynosząc upragnioną ulgę od słonecznego upału. Odświeżone wróciłyśmy na ręczniki oraz kocyk następnie położyłysmy się pozwalajac cieplym promieniom słońca całkiem bezkarnie pieścić swoim ciepłem nasze młode dziewczęce ciała.
    Oprócz opalania się łapałyśmy także duże dawki ważnej dla organizmu człowieka witaminy D3. Reszta dnia została poświęcona wyłącznie kilkukrotnemu kąpaniu się jak również opalaniu.
    Wracając do hotelu odnalezionym na mapie leśnym ...