1. Urlopowy seks szóstki dziewcząt.

Data: 08.08.2024, Kategorie: Laski Twoje opowiadania Autor: Esterka Gwiazdka, Źródło: OpowiadaniaErotyczne-Darmowo

... skrótem dzieliłyśmy sie swoimi wrażeniami. Zamknąwszy za sobą drzwi komnaty rozebrałyśmy się do naga następnie wziąwszy jeszcze
    gorący wspólny prysznic udałyśmy się na całonocny spoczynek.Ponieważ tutejsze noce były
    ciepłe zwykle drzemałyśmy majac na sobie przeźroczyste koszulki nocne albo będąc nago.
    Kolejne dnie spędzałyśmy na plaży albo jeździłyśmy na wycieczki organizowane przez hotel. Wzięłyśmy także udział w bardzo przepięknym wakacyjnym rejsie dookoła wszystkich wysp.
    Byłyśmy dosłownie oczarowane bogactwem zarazem tropikalnej flory jak nieraz również fauny.
    Wieczorami chcąc się trochę rozerwać szłyśmy potańczyć albo do nocnego kina tudzież teatru. Podczas odwiedzania dyskotek zawarłyśmy także wiele  nowych obiecujących znajomości.
    Pewnego bardzo pogodnego oraz słonecznego poranka po śniadaniu zamiast pójść na plaże wybrałyśmy się na spacer połączony ze zwiedzaniem.Szłyśmy zapomnianymi tchnącymi swoją  tajemniczą aurą oraz pełnymi uroku bocznymi uliczkami,gdzie czas sìę na zawsze zatrzymał.  Podczas spaceru robiłyśmy super zdjęcia udostępnione potem innym na naszym Insragramie.
    Wróciwszy do hotelu jedna sposród koleżanek zaproponowała wspólny oraz koleżeński seks.  Kategorycznie oraz zdecydowanie odmówiłam podobnie jak kuzynki oraz  nna koleżanka.
    Nigdy nie wyobrażałam kochać się z inną dziewczyną oraz nie patrzyłam na swoje koeżanki jako obiekty mojego seksualnego podniecenia.Nieraz widywałam moje koleżanki albo także kuxynki  całkiem nago jednak nigdy ...
    ... taki widok mnie nie podnieciał.Zabrawszy kocyk poszłyśmy na plaże zostawiając obywie koleżanki samym sobie.Dotarwszy na plaże rozłożyłyśmy kocyk następnie ubrawszy bikini zaczęĺyśmy kolejne letnie opalanie.Kilka minut później weszłyśmy do oceanu. Spędziłyśmy tutaj kilka godzin do zachodu słońca.Wróciwszy do komnaty poszłyśmy spać.
    Ostatni poranek lipca wstał jeszcze  bardziej pogodniejszy oraz również słoneczny od innych. Siedzenie wewnątrz pomieszczeń przyponało raczej siedzenie wewnatrz płonącego pieca. Siedziałyśmy na tarasie pod przeciwsłonecznym parasolem wystawionym przez obsługę.
    Wszystkie mialyśmy na sobie wyłącznie jasne letnie bluzeczki oraz również minispódniczki.  Kilkanascie minut później ta sama koleżanka ponowiła swoją propozycję wspólnego seksu.
    Zdając sobie wręcz doskonale sprawę,że nie odpuści niechętnie wyraziłam swoją zgodę.
    Stanąwszy naprzeciwko kuzynki Vivian najpierw zdjęłam jej wisśniową bluzeczkę uwalniajac
    średniego rozmiaru piersi natomiast chwilę później pozbawiłam jasnokremowej minispódniczki  odsłaniając całkowicie pozbawione jasnobrązowych włosków młodziutkie dziewczęce łono.
    Vivian pieknie się zrewanżowała pozbawiając mnie biłej bluzecxki oraz dżinsowej miniówki.
    Podobnie rozebrały się druga kuzynka Emily oraz koleżanki,May,Dorothy oraz również Berenika.
    Nagie położywszy się na kocyku zaczęłyśmy nasze pierwsze młode seksualne pieszczoty.
    Pierwszą pieściłam kuzynkę Vivian.Seks zaczęłyśmy od bardxo czułego lizania sobie pochew. ...